Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris COSTA BRAVA. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris COSTA BRAVA. Mostrar tots els missatges

dilluns, 15 de setembre del 2014

Taverna Cal Barber ( la barberia )

Si esteu per la Costa Brava i passeu per St.Antoni de Calonge a fer un bany, per mí una de les millors platjes que hi ha, podeu sens dubte fer una parada a La Barberia o Cal Barber, un restaurant o taverna en que hi ha en el mateix passeig marítim i que treballen molt bé el producte de la zona,  fan platets i platillos de peix, però també de carn.  Nosaltres vem compartir unes patates costa brava, unes cloïses, un calamar fregit, un platillo de Llongos (espardenyes) amb esparrecs blancs i camagrocs, uns greixolets (com bunyols) de bacallà i gamba i un plat de pop amb patata, esparrecs verds i raïm. L´unica queixa és que com esta sempre plè perquè i és bò, els preus son segons el meu entendre un xic alts. Tot i axi, surts satisfet del apat i s´ha de dir que la família que porta la Barberia son gent molt agradable.

Passeig Josep Mundet 58 (cantonada Gambina)
17252 - Sant Antoni de Mar
Girona, Catalunya
972 65 14 46
http://www.tavernacalbarber.cat/