Remenat de plaers
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
PA AMB TOMAQUET
.
Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris
PA AMB TOMAQUET
.
Mostrar tots els missatges
divendres, 27 de setembre del 2013
Pà del forn de Planoles amb tomaquet i embotits de la Rosalia
A vegades les cose mes senzilles son les mes bones. Al forn de Planoles (Ripollès) hi compro una lenta (barra de mig cuita amb llenya de lenta fermentació) i a ca la Rosalia un bull blanc i una llonganissa. Podria viure només amb això.
Missatges més antics
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)