Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris PA AMB TOMAQUET. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris PA AMB TOMAQUET. Mostrar tots els missatges

divendres, 27 de setembre del 2013

Pà del forn de Planoles amb tomaquet i embotits de la Rosalia

A vegades les cose mes senzilles son les mes bones. Al forn de Planoles (Ripollès) hi compro una lenta (barra de mig cuita amb llenya de lenta fermentació) i a ca la Rosalia un bull blanc i una llonganissa. Podria viure només amb això.