diumenge, 11 d’octubre del 2015

Celler de Can Roca

Ahir vem tenir el privilegi de sopar al Celler de Can Roca, el millor restaurant del món del moment. Una experiència increible. Quins cracks!

Calle Can Sunyer, 48, 17007 Girona

 






diumenge, 31 de maig del 2015

Penne rigate amb butifarra de Palou

Quan compro butifarres sempre en reservo una per fer uns macarrons. En aquest cas, he utilitzat uns penne rigate per fer la recepta. Hi han mil maneres de fer aquest plat, pero avui els he fet aixi. Per 3 persones, sofregim mitja ceba picada petita, quan esta enrossida, obro la butifarra i afegim la carn picada de la butifarra, quan veiem que la carn esta ben sofregida agafem tres tomaquets madurs i els ratllem directament a la paella i ho deixem uns 10 minuts aproximadament i llestos. Per altra banda bullim 300g de pasta, escorrem i ho barrejem tot a la paella. Sempre reservo una mica d' aigua de la cocció de la pasta i ho afegeixo a la paella amb els macarrons. Finalment, ho posem en una safata , posem un bon formatge ratllat per sobre i ho gratinem uns minuts. Bon profit!


dilluns, 11 de maig del 2015

Amanida de frijoles

Els nostres veïns, la Marta i en Marvin, ens van portar uns frijoles de Costa Rica i vaig pensar en fer aquesta amanida. Els frijoles tenen que estar també unes hores en remull avans de coure'ls durant una horeta ben bona a foc lent perque quedin cuits al seu punt. Un cop cuits els refredo amb la seva aigua de cocció a la nevera i quan vull fer la amanida els colo i els rento amb una mica d'aigua perque quedin nets ja que la aigua de la seva cocció queda totalment negre.  Per fer aquesta amanida he picat en trocets petits pebrot vermell, pebrot verd, pastanaga, ceba tendre, olives i blat de moro, ho barrejem tot i ho he amanit amb una vinagreta de oli, suc de llimona i coriandre fresc picat per donar-li el toc tropical. Per decorar he posat uns trocets d'advocat per sobre.  Boníssima i fresquíssima!!


dilluns, 4 de maig del 2015

Milfulles de carbassó, albergínia, tomàquet i mozzarella

Recepta molt fresca, fàcil i bona amb influències italianes.  En una safata muntem 4 pisos, un de carbassò a la planxa, un de tomàquet fresc, un de mozzarella i un de albergínia a la planxa, per aquest ordre. Tots els ingredients tallats a làmines fines i entre alguns dels pisos podeu posar-hi algun raig d'oli extra verge, una mica d'orenga i sal i pebre. Es deixa reposar una mica a la nevera i es treu uns minuts avans de menjar. Es un plat que es millor menjar-lo tebi tirant a fresc.


diumenge, 26 d’abril del 2015

Spaghetti amb calamars i cloïses

Agafem un calamar, el netegem i el tallem a en tires fines en sentit vertical, tallem en tres parts aquestes tires. En una paella amb oli sofregim un parell de dents d'all i un bitxo, afegim el calamar i el sofregim un parell de minuts, ara hi tirem un raig de vi blanc, una mica d'aigua de la cocció de la pasta, seguidament hi afegirem les cloïses, en 3 minuts s'obriran. Finalment hi posarem una mica de julivert picat per damunt i ho tirarem tot per sobre els spaghettis. Bon apetitto!


dimecres, 8 d’abril del 2015

Lasanya de bròquil i coliflor

Es una lasanya vegetal boníssima i fàcil de fer. Jo, les lasanyes de pasta sempre les faig de dues capes de farcit i tres capes de pasta, es a dir, capa de pasta, farcit, capa de pasta, farcit i capa de pasta, i per damunt o una beixamel i parmesà o tomaquet i parmesà...aixi queden d'un gruix d' uns 5cm aprox. Comencem amb l'elaboració d'aquesta lasanya:  Per 4 bandes diferents faig:  Un sofregit de tomaquet, el broquil bullit i sequidament passat per la paella amb un all picat, la coliflor bullida i també pasada per una paella amb un dent picat d'all i afegeixo uns taquets de pernil serrà, i una beixamel. En els dos casos quan passo per la paella el broquil i la coliflor, ho aixafo una mica amb una forquilla i si es necesssari hi afegeixo una mica del brou de la seva cocció.
Ara ja podem començar a muntar la lasanya. Posem una primera capa de pasta (les lamines de lasanya ja cuites però molt al dente perque quan gratinem al forn ja s'acabaran de cuinar) , seguidament capa de colifor,  posem la segona capa de pasta, ara posem una mica, no gaire capa de sofregit de tomàquet, al damunt el broquil, ara la tercera capa de pasta i finalment la capa de beixamel per sobre, el formatge parmesà per sobre i a gratinar fins que agafi el color torradet. Bon profit!!


dissabte, 14 de març del 2015

Arròs de l'hort amb cargols i camagrocs

Per fer aquest arròs he agafat varies verdures de temporada...carxofes, pesols, col, mongetes tendres, ceba i all...primer tallo les carxofes a quarts, les sofregeixo una mica i les reservo, seguidament faig un sofregit de ceba i all, i anem afegint mica en mica les altres verdures, primer la col tallada a trocets, les mongetes verdes, els pesols i finalment els camagrocs, els cargols que ja son cuits i les carxofes. En aquest moment afegim l'arros (100g per persona), el sofregim durant 1 minut i hi posem el brou vegetal. Ho deixem 10 minuts a foc viu i ho acabarem 5 minuts al forn. Bon profit!


dijous, 29 de gener del 2015

Espinacs amb tomàquet

Agafem uns bons espinacs, els escaldem 5 minuts i els posem a escórrer amb un colador que treguin l'aigua.  Per altre banda, fregim una mica el tomaquet (sempre millor fresc). Posem a una safata els espinacs, a sobre el tomaquet, una mica de formatge ratllat (parmesà és una bona opció), un parell de trocets de mantega i a gratinar al forn 5 minuts. Bon profit!

 

dilluns, 19 de gener del 2015

Ossobuco estofat

Es una peça de la vedella ideal per estofar. Enfarirem la carn i fregim una mica, que agafi color i reservem. Ara fem un sofrgit de ceba, pastanaga i api. Afegim una mica de tomaquet i seguim fins que tot sigui ben sofregit. Seguidament, tornem a posar la carn a la cassola amb el sofregit, afegim un dit de vi negre, deixem evaporar un minut i cobrim de brou fosc de carn. Tapem i deixem coure a foc lent unes 2-3 hores. Finalment fem unes patates fregides a daus i les tirem a sobre.


dissabte, 17 de gener del 2015

Tagliatelle amb salmó fresc i bròquil

Es un plat de pasta molt interesant. Fem una salsa amb un brick petit de crema de llet i un got de brou vegetal, ho posem a coure i que la salsa redueixi una mica, hi posem un polsim de julivert picat petit i ja ho tenim. Per altre banda escaldem amb aigua bullint el broquil 3 minuts i reservem. En una paella amb una mica de mantega fem el salmo volta i volta.  Ara bullim les tagliatelle, per aquest plat millor que sigui pasta fresa. Per emplatar posem en un plat els tagliatelle a sobre el bròquil, el salmò a troços i per sobre la salsa. Bon profit!


dijous, 15 de gener del 2015

Lluç amb patates i camagrocs

Sofregim la ceba a juliana lentament, afegim les patates a daus petits i també les fregim, quan estiguin rosses i afegim els bolets, un parell de minuts i hi tirem mitja copeta de vi blanc, seguidament una mica de brou de peix que hem fet amb el cap del lluç i algunes espines. Quan el liquid hagi reduit a la meitat afegim les rodanxes del lluç, una picada de all, julivert i quatre ametlles torrades, tapem i amb 10 minuts ja ho tenim.


Rap planxa

No calen gaires explicacions. La imatge ho diu tot. Mmmmm




dissabte, 3 de gener del 2015

Amanida ital-est

Amb barreja de gustos meditèrranis com el tomaquet i la mozzarella i de l'est d'europa com els pepinillos i l'anet surt aquesta amanida.  Enciam de roure, tomaquets cherry, ceba blanca dolça, mozzarella, cogombre, pepinillos en vinagre, anet fresc, orenga seca, oli i sal.


Risotto de carbassa i gorgonzola

Seguim amb el gorgonzola...per 2 persones posem a coure 300g de carbassa amb una cullerada de mantega i una mica d'aigua uns 20 minuts fins que quedi ben estovada i fem com un pure. En aquest pure i tirem uns 200g d'arròs (per fer risotto hem de comprar una de les varietats italianes d'arròs com l'arbori, el carnaroli o el roma) i ho remenem un parell de minuts. Ara ja podem anar afegint mica en mica el caldo vegetal o aigua calenta i remenant constantment per anar cuinant el rissoto. Quan el gra d'arròs ja sigui quasi al punt afegirem una altre cullerada de mantega i formatge parmesà ratllat per fer que lluigui i agafi la textura més cremosa del risotto. Quan emplatem, posem uns troços de formatge gorgonzola per sobre i amb la mateixa calor es fondran una mica. Bon profit!!




divendres, 2 de gener del 2015

Llonzes de porc amb carbassó i salsa gorgonzola

Com que tenia gorgonzola he fet aquesta recepta italiana tant bona i senzilla. Tallem a rodanxes primes el carbassó i el sofregim a una paella, li afegim uns troços de formatge gorgonzola al gust i una mica de llet i remenem i la salsa la tindrem casi llesta. Per altra banda tenim les dues llonzes de porc que les haurem marinat una hora avans amb una mica d'oli, all i julivert picats petit i ben refregades. Agafem una paella amb un raig d'oli a foc viu i posem les llonzes 4 minuts per cada costat que quedin ben rosses. Traiem les llonzes de la paella, i posem mitja copa de vi blanc i ho deixem reduir una mica, ens quedara una salseta que afegirem a la salsa de gorgonzola i carbassó i tot aixo ho tirarem al damunt de les llonzes i llestos!!


dimecres, 31 de desembre del 2014

Arròs a la cassola amb tòfona

L'arròs a la cassola per mi és un arròs d'aprofitament. El que tinc a la nevera és el que hi va dins. Sempre és diferent.  Avui l'he fet de costella de porc, carxofes, col, pastanga, pebrot verd i un grapat de cigrons que ja tenía cuits.  Primer rostim una mica la costella de porc i la reservem. Despres en la mateixa cassola fem sofregir el pebrot verd, la pastanaga, la carxofa i la col. Incorporem a la cassola els cigrons, la costella i les porcions d'arròs i ho deixem un parell de minuts. Finalment, posem el brou a l'arròs i llestos. En el moment de servir l'arròs, a cada plat hi ratllem una mica de tòfona per damunt i bon profit! 


Ou ferrat amb tòfona

Ara que és temps de tòfona d'hivern, no m'he pogut resistir la temptació de fer-me un ou ferrat i cobrir-lo de tòfona. Quina delicia.

diumenge, 21 de desembre del 2014

Truita de mongetes seques i pernil salat

3 o 4 ous dels bons, mongetes seques, millor si son del ganxet i uns petits retalls de pernil salat, tot com més bó, més bona serà la truita.  Brutal!


dissabte, 20 de desembre del 2014

Mongetes del ganxet amb cloïses

Gran platillo i combinació de les mongetes del ganxet amb les cloïses. Posem en remull les mongetes la nit avans i les bullim a foc molt molt suau durant una horeta aproximadament. Per altra banda en una paella amb un raig d'oli enrossim un dent d'all laminat, posem les cloïses i quan s'obrin incorporem les mongetes, una mica de julivert picat i llestos!


dissabte, 13 de desembre del 2014

Cargols a la gourmanda sobre brases

Amb els amics feia temps que teniem al cap una cargolada a la brasa al camp de can Subirana, la materia prima la teniem asegurada de primerísima qualitat, en Fin ens ha portat els cargols de la granja familiar Valles Cargol, una granja de st.Antoni de Vilamajor on poden trovar els millors cargols bovers. Ell ens ha recomat fer-los a la gourmanda i la vertitat es que es una manera súper senzilla i molt bona. Els cargols de Valles Cargol ja arriven purgats i només cal rentar-los amb aigua tebia i sal per treure les últimes petites fulles, branquetes,...fer 3 o 4 canvis d'aigua i al final fregar-los closca amb closca és lo ideal. Un cop nets del tot ja podem posar un bon raig d'oli a una paella gran i en fred posar-hi els cargols, esperem encara fora del foc uns minuts perque comencin alguns cargols a treure el cap i en aquest moment ja els hi podem começar a tirar sal per sobre. Ara ja podem posar la paella sobre el foc, nosaltres ho hem fet sobre la brasa, es tracte de coure'ls uns 20 minuts aproximadament, anar-hi posant sal i pebre abundant, i remenar perque els cargols es vagin impregnant.  Son exiquits aixi matéix, però també hem fet un romesco i un alioli perquè amb aquesta recepta o si els feu a la llauna també hi va molt bé.


dissabte, 6 de desembre del 2014

Mongetes tendres amanides

M'agrada descobrir noves maneres de menjar verdura i aquesta és molt senzilla, ràpida i bona. Bullim o fem al vapor les mengetes tendres 10-15 minuts depenen de si us agraden més o menys al dente. Les amanirem amb un tipus de vinagreta d'oli, 1 cullerada petita de mostassa de dijon, unes fulles d'alfabrega i julivert ben picades i uns quants pinyons també picats. Aquesta vinagreta la posarem per sobre les mongetes, també hi posem unes làmines de formatge parmesà i uns quants tomàquets cherries per acabar. Bon profit!


dimarts, 2 de desembre del 2014

Restaurant Ca Pepico

Molt bona cuina actòctona d'arrossos, peix i horta a les afores de València envoltats de camps de xufa a Meliana. A 10 minuts amb cotxe del centre de la ciutat val la pena passar per Ca Pepico a degustar la seva cuina tradicional valenciana actualitzada al segle XXI.  Preus raonables

C/ Mediterrani, 1, Barri Roca
46133 Meliana, València
Tel. 961 491 346




diumenge, 23 de novembre del 2014

Quiche mediterranea vegetal amb feta i olives negres

En una paella sofregim lentament amb un raig d'oli generós albergínies, carbassó, pebrot groc i vermell, porro, i tomàquet (jo he posat uns quants cherries per la meitat), com si féssim una samfaina. Quan ho tinguem fet, ho poso en un colador i així traiem l'excés d'oli. Per altre banda en un vas de la batedora i poso 4 ous i 200ml de crema de llet i ho passem pel turmix, en aquesta barreja hi afegim les verdures sofregides, uns daus de formatge feta i unes quantes olives negres de les mortes (jo les aixafo amb un plat contra una fusta i així es més fàcil treure els pinyols de les olives) i sal i pebre. Ara agafem un recipient per anar al forn (els de silicona van molt bé) i poso una gota d'oli, posem la massa brisa, punxem amb una forquilla i al forn 5 minuts perquè la massa es fagi un punt. Ara ho traiem del forn, aboquem tot el farcit i ho tornem al forn 25 minuts a 180graus.


dimecres, 19 de novembre del 2014

Croquetes de pollastre a l'ast amb un tòc especial de curri i carbassa

Els diumenges al mati fent una passejada sempre et trobes amb alguna parada on venen pollastres a l'ast i jo aprofito per comprar-ne un per fer croquetes. El pollastre a l'ast a les croquetes els hi dona un gust especial. En aquest cas vaig voler donar un punt diferent a les croquetes i vaig afegir una mica de carbassa al sofregit de ceba i un toc de curri.
Per fer les croquetes primer desosso tot el pollastre i pico en una picadora tot el pollastre com si fos carn picada. Faig un sofregit amb 1 ceba picada molt petita, aixis no ens trobarem els trossos de ceba a la croqueta, afegim també picada molt petita alguns trocets de carbassa, quan el sofregit estigui fet aixafarem amb una forquilla els trossos de carbassa i quedarà com una pasta, ara afegim una cullerada de curri. Afegim al sofregit 3 cullerades grans de mantega, 1 cullerada i 1/2 de farina i remenem per coure la farina uns minuts, seguidament afegim poc a poc la llet i es farà com una beixamel, jo si tinc una mica de brou de pollastre també li poso, finalment afegirem el pollastre picat barrejerem tot junt, rectifiquem de sal i pebre i quan tinguem la textura de la massa que ens agradi posarem la massa en una safata i la posarem a la nevera a refredar. Quan la massa sigui freda serà més fàcil fer les croquetes, que les passarem per ou, pa ratllat i fregirem.


diumenge, 16 de novembre del 2014

Taller de croissants

Ahir els Gastroblocaires hem van convidar a un taller de fer croissants a la aula cooktime i obrador de la família pastissera Rodellas de Sant Celoni. En Marc Rodellas, pastisser i xocolater, ens va fer la master-class de com fer un deliciós croissant. La veritat es que en Marc fa uns croissants de mantega brutals, utilitzant materia prima de primera qualitat. Recomano que si aneu per Sant Celoni passeu per la Pastisseria familiar a comprar un croissant (de xoco, de crema, de butifarra del perol, etc..) i també algunes neules, carquiñolis o xocolates que son també la seva especialitat.

AULA COOKTIME
c/ Doctor Trueta, 6
PASTISSERIA RODELLAS
c/ de Sant Pere, 5
Sant Celoni




dijous, 13 de novembre del 2014

Crepes de camagrocs, rossinyols, bacon i carbassa

Es un plat diferent i molt senzill de fer. Per fer els crepes posem en un vas de la batidora 250ml de llet, 150g de farina, 2 ous, 1 cullerada de sucre, 1 cullerada d'oli, 1 pesic de sal.  Tot a la batidora fins que quedi una massa liquida i sense grumolls, ho deixem reposar a la nevera una estona. Fem les crepes en una paella gran antiadherent volta i volta. Amb aquesta quantitat surten aprox 8 crepes. Per fer el farcit fregim trocets de bacon i reservem. En la mateixa paella posem uns dauets de carbassa amb l'oli que ha deixat anar el bacon, quan estiguin mig fets i posem els bolets (jo tenia camagrocs i rossinyols) i els cuinem fins que es vegui tota l'aigua que deixen anar. Ajuntem amb el bacon els bolets i ja podem farcir les crepes i posar en una safata. Seguidament fem una mica de beixamel, la posem per damunt les crepes, formatge ratllat també i ho gratinem 5 minuts al forn.


dissabte, 8 de novembre del 2014

Canalons espectaculars de coliflor, bròquil i espinacs

Per fer aquests canalons tan bons per 4 persones necesitem:  8 làmines de lasanya,1/2 coliflor, 1/2 bròquil, espinacs, 1 llauna d'anxoves, 3 dents d'all, 1 bitxo, beixamel, 1 bola de mozzarella fresca i formatge  ratllat.
Bullim 10 minuts la col i quan faltin 5 minuts afegim el bròquil i els espinacs, ho reservem.  En una cassola comencem a sofregir els 3 dents d'all laminats, afegim la llauna d'anxoves amb el seu oli i el bitxo i esperem que les anxoves es desfasin, ara afegim les verdures bullides, una miqueta de l'aigua de la seva cocció, tapem, baixem el foc i ho deixem 20 minuts a foc lent. Els últims 5 minuts destapem, pujem el foc per acabar de evaporar els líquids. Ara parem el foc, posem el farcit en una safata i ho aixafem tot amb una forquilla. Per altre banda couem les làmines de lasanya i amb cada làmina farem un canalo més gruixut de lo habitual i els anirem colocant en una safata, per sobre esmicolarem la mozzarella fresca a trocets petits, farem una beixamel amb mantega, farina i llet, la tirarem per sobre els canalons, el formatge ratllat i a gratinar al forn 5-10 minuts fins que estiguin ben gratinats.


dijous, 6 de novembre del 2014

Truita de bacallà

Es una de les meves truites preferides i per el nord d'españa, en especial el Pais Vasc és on les he menjat més bones.  Ous, bacallà desalat, ceba, all, pebrot verd i julivert és el que necessitem.  Sofregim lentament la ceba i el pebrot verd fins que estigui casi caramelitzat, a mig fer afegim un dent d'all picat, afegim els trocets de bacallà i els sofregim també una mica, reservem. Agafem un bol batem els ous afegim força julivert picat petit, barrajem tot i fem la truita tomba i tomba!! Boníssima


dimarts, 4 de novembre del 2014

Quiche d'espinacs i bacallà

Per fer una quiche jo prefereixo sempre fer servir una massa brisa, però també es pot fet amb una pasta fullada "hojaldre". La podem fer casolana, però la veritat es que les que venen fresques als supermercats estan cada vegada millor i si no tenim gaire temps sempre es millor utilitzar-les.
Necessitem:
1 paquet massa brisa, 4 ous, 200ml de crema de llet, formatge, espinacs, porro, uns trocets de bacallà desalat, panses i pinyons.
Per una banda sofregit una mica el porro picat petit, afegim el bacallà, en uns minuts afegim les panses, el espinacs i quan estiguin fets els espinacs i s'hagi begut tota l'aigua afegim 4 pinyons i traiem del foc. Ara barrajem el ous batuts amb la crema de llet i una mica de formatge ratllat i ho barrajem tot amb els espinacs. Ara agafem un recipient per anar al forn, untem de mantega perquè no s'enganxi, hi posem la massa, punxem amb una forquilla la massa i ho posem 5 minuts al forn perquè es comenci a fer la massa a 180 graus. Ho traiem, hi posem el farciment hi ho tornem a posar al forn 25 minuts i llestos.


dilluns, 3 de novembre del 2014

Crema de bròquil

Inspirat en una recepte d'un blog de cuina que segueixo, www.elgustesnostre.blogspot.com.es, he fet aquesta crema de bròquil i porro tan bona, sana i senzilla. Son 4 passos:
Posem en una cassola el porro picat a sofregir, en 5 minuts afegim el bròquil tallat i cobrim d'aigua, que l' aigua passi 2 o 3 dits del bròquil. En 15-20 afegim un tros de formatge parmesà, sal i pebre, triturem tot i tenim la crema llesta! Per decorar he posat una mica de parmesà, julivert i oli d'oliva.



dijous, 30 d’octubre del 2014

Ou escalfat amb migas

Com amb un ou i una mica de pà sec fem un cosa tan deliciosa?  Agafem una mica de pà sec, l'esmicolem, ho posem en un petit bol i ho mullem amb una mica de llet. Ara s'agafa una paella amb un raig d'oli i es sofregeix una mica el pà fent com unas migas. Per altra banda posem aigua a bullir i quan arrenqui el bull posem l'ou 5 minuts de rellotge perquè quedi feta la clara i el rovell cru i ràpidament el triem i posem l'ou en un altre bol amb aigua freda, aixis serà més fàcil treure-li la closca. Per muntar el plat es fa una base amb les migas i posem l'ou a sobre. Si vols donar un toc especial al plat pots posar-hi uns dauets de pernil salat a les migas, o xoriç, o inclús un tall de sobrassada entre les migas i l'ou.


diumenge, 26 d’octubre del 2014

Pop, patata i bròquil

Com el pop a la gallega però en aquesta ocasió tenia un bròquil i també li he afegit. Posem aigua amb sal a bullir, hi posem patates a troços que estaran 15 minuts, quan faltin 5 minuts hi posem els troços de bròquil, apaguem el foc i posem el troç de pop que tinguem sencer perquè s'escalfi, ja que el pop que he comprat a la peixateria ja venia cuit.  Per servir posem les patates i el bròquil al plat, agafem el pop i el tallem a rodanxes de 2cm i amanim el plat amb un bon raig d'oli d'oiva extra verge, pebre vermell dolç i sal maldon.


dissabte, 25 d’octubre del 2014

Cigrons amb pop

Es una de les maneres de fer cigrons amb peix, i molt bona. Per fer la recepte necessitarem:
- cigrons cuits, pop cuit, col, ceba, una patata, pebrot verd, pebre vermell dolç,  julivert,  tomàquet i vi blanc.
Comencem en una cassola el sofregit amb la ceba i el pebrot verd picat petit, quan la ceba estigui feta i posem un tomàquet madur ratllat, quan sigui fet hi posem una cullerada de pebre vermell dolç, posem la patata tallada a daus, una mica de col, i un mica d'aigua, deixem coure uns 20 minuts fins que les patates i la col estiguin fetes. Ara incorporem els cigrons cuits, el pop cuit a troços i una mica de vi blanc, ho deixem un parell de minuts perquè s'evapori l'alcohol, afegim una mica d'aigua si fes falta, ho deixem 5 minuts més tapat, decorem amb una mica de julivert picat i tindrem el plat llest.


dijous, 23 d’octubre del 2014

Sidreria La Botella

Una altra autèntica sidreria asturiana a Avilés. Bons menjars clàssics de la terra, Cabracho, peixos a la brasa, tota la carn que vulguis, cachopo, cabrales...ple de serrin per terra per aixugar tota la Sidra que es tira per terra. Disfrute garantit

Calle Emile Robin, 15, 33401 Avilés, Asturias
985 56 48 08







dimecres, 22 d’octubre del 2014

Sidreria TierraAstur

Sidreria autèntica a Astúries, tenen 4 Sidreries (Oviedo,Avilés, Gijon i Colloto). Bona Sidra, bons embotits, bons formatges, bones carns, bons peixos i mil coses mes pots menjar a TierrAstur. Sempre estan plens de gent local, obrin botelles de Sidra constantment, no ets deixis escapar aquesta oportunitat si véns a Astúries.

  1. Calle San Francisco, 4, 33402 Avilés, Asturias

Restaurante La Corriquera

A Posada de Llanera,  quan vinc a Astúries moltes vegades vaig a fer un menú que està molt be per 18€ o un altre que tenen per 25€ entre setmana al migdia. Evidentment a la carta la qualitat i els preus seran uns altres i si teniu l'oportunitat val la pena. Lloc molt recomanable a Astures just a mig camí entre Oviedo, Gijon i Avilés.

  1. Av Oviedo, 19, 33424 Posada de Llanera, Asturias